به نام خالق پیدا و پنهان/که پیدا و نهان داند به یکسان


وب سایت گیاه نوش از سال ۱۳۹۶  و پس از چند ماه تلاش بی وقفه تاسیس گردید.

هدف از ایجاد این وب سایت بوجود آوردن مجموعه کامل از اطلاعات در زمینه انواع گیاهان با خواص دارویی، عرقیات گیاهی، دمنوش ها، و تا حدی طب سنتی می باشد. امیدواریم بتوانیم در این کار موفق شویم و رضایت خاطر تمامی مصرف کننده گان محصولات گیاهی و کسانی که علاقمند به درمان های گیاهی می باشند را برآورده سازیم.

از طرفی در کنار محتویاتی که برای شما فرآهم می گردد فروشگاه سایت نیز فعالیت خود را آغازکرده و همواره سعی می نماید بهترین محصولات گیاهی را با کیفیتی مطلوب برای شما آماده نماید. فروشگاه گیاه نوش به شما کمک می کند تا محصولات مورد نیاز خود را بدون واسطه و با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه نمایید.

وب سایت گیاه نوش دارای رابط کاربری ساده است تا کاربران بتوانند براحتی و بدون سردرگمی اطلاعات خود را دریافت و یا خرید خود را انجام دهند. گرچه در پشت این ظاهر ساده، هسته بسیار پیچیده و منسجمی همه عملیات تولید محتوا و فروش را بصورت دقیق و منظم مدیریت می کند.

امیدواریم در این مسیر همراه ما باشید و هر گونه انتقاد و پیشنهادی مد نظر شما بود از راه های ارتباطی موجود در سایت با ما درمیان بگذارید و ما نیز سراپا گوش خواهیم بود تا بتوانیم بر کیفیت مطالب و محتویات خود بیافزاییم.

با تقدیم احترام؛ مجموعه گیاه نوش

برچسب‌ها:

گیاهنوش

علاقمند به محصولات گیاهی و طبیعی که به شیوه ارگانیک تولید می شوند.

دیدن همه پست های نویسنده

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.