گلاب گیری کاشان

از قدیم مصرف گلاب کاشان در سطح کشور و در بین مردم رایج بوده است. لذا خریداران عمده گلاب نیاز دارند بهترین کیفیت و بهترین قیمت گلاب در کاشان را استعلام نماییند. به همین دلیل در این مقاله به بررسی بهترین مکان و قیمت خرید عمده گلاب کاشان می پردازیم.

خرید گلاب کاشان به صورت عمده

شهرستان کاشان در استان اصفهان با تولید ۱۵ هزار تن گلاب سنگین بزرگترین تولیدکننده این محصول در جهان است و پس از کاشان شهر میمند در استان فارس با ۱۲ هزار تن تولید گلاب دومین تولیدکننده بزرگ این محصول در جهان است و شهر اسپارتای در ترکیه با۸۵۰۰ تن سومین تولیدکننده گلاب جهان است.

شهرستان کاشان به واسطه قرار گرفتن در مرکزیت ایران همواره میزبان گردشگران در بهار و زمان گلاب گیری می باشد. مطمئنا نام گلاب کاشان را بسیار شنیده اید. به خاطر موقعیت جغرافیایی و اقلیم این منطقه گلستان های گل محمدی فراوانی در شهرهای اطراف آن نظیر قمصر، نیاسر، برزک و پرورش یافته اند و کارگاه های گلابگیری فراوانی در این شهرها احداث شده است و انواع گلاب با عناوین گلاب اصل ، گلاب ممتاز، گلاب دو آتیشه و گلاب زیرعطری به میزان زیادی در این شهرستان تولید می شود.

شهرستان کاشان نه تنها در زمینه تولید گلاب در کشور زبان زد است، بلکه در تولید سایر عرقیجات ( عرق کاسنی ، عرق نعنا ، بید مشک ، عرق شاه تره، عرق رازیانه) در میان رقبای خود پیشرو می باشد.

فروش عمده گلاب کاشان

با توجه به اینکه شهر کاشان مرکز تولید گلاب وعرقیجات می باشد  و در اکثر روستاهای کاشان تولید گلاب و عرقیجات صورت میگیرد برای مثال گلاب قمصر کاشان ، گلاب نیاسر کاشان و گلاب برزک کاشان و…
تولیدکنندگان گلاب چه به صورت صنعتی و چه به صورت سنتی بیشماری در کاشان وجود دارد و رقابت بسیار بالا است به همین دلیل قیمت گلاب عمده یا قیمت گلاب خرده به شرط اصل کمتر از شهر های دیگر ایران می باشد. 

بنابراین خرید گلاب عمده و بصورت گالنی از منطقه کاشان بهترین انتخاب برای نمایندگان فروش گلاب در سایر شهرها و همچنین جاهایی که مصرف گلاب بسیار دارند مانند قنادی ها ، کارخانه تولید بستنی و اشپزخانه ها و رستوران ها می باشد.

قیمت گلاب عمده

قیمت عمده گلاب کاشان به صورت گالنی (۲۰ لیتری) ، از قیمت ۶۵۰۰۰۰ هزار تومان  تا ۱۸۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

آخرین بروز رسانی این قیمت در خرداد ۱۴۰۱ می باشد.

جهت اطلاع از قیمت روز و سفارش با شماره ۰۹۳۵۱۷۵۳۳۵۵ تماس حاصل فرمایید.

قیمت فروش عمده گلاب کاشان

گیاهنوش

علاقمند به محصولات گیاهی و طبیعی که به شیوه ارگانیک تولید می شوند.

دیدن همه پست های نویسنده

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.